4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
Haber Giriş Tarihi: 25.11.2025 11:45
Haber Güncellenme Tarihi: 25.11.2025 11:45
Kaynak:
IGF
İstanbul Beylikdüzü Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında ilçedeki tüm öğretmenler adına 4 bini aşkın fidan bağışı yaptı.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul Beylikdüzü Belediye Başkan Vekili Av. Önder Serkan Çebi, belediye meclis üyeleri ve müdürler 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında ilçedeki eğitim kurumlarını ziyaret ederek öğretmenlerin gününü kutladı.
Belediye, bu yıl anlamlı bir uygulamaya imza atarak ilçede görev yapan tüm öğretmenler adına TEMA Vakfı aracılığıyla Erzincan’da 4 bini aşkın fidan dikimi gerçekleştirdi. Ziyaretlerde öğretmenlere bağış sertifikaları ve hediyeler takdim edildi.
“YAPTIĞINIZ İŞ ÇOK KIYMETLİ VE KUTSAL”
Okul yönetimi ve öğretmenlerle bir araya gelen Beylikdüzü Belediye Başkan Vekili Av. Önder Serkan Çebi, “Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ışığında, açtığı yolda nesiller yetiştirmek öğretmenlerimizin elinden geçiyor. O yüzden yaptığınız iş çok kıymetli ve kutsal. İnşallah daha aydınlık günler gelecek ve bunda da sizin katkınız çok fazla. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
İstanbul Beylikdüzü Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında ilçedeki tüm öğretmenler adına 4 bini aşkın fidan bağışı yaptı.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul Beylikdüzü Belediye Başkan Vekili Av. Önder Serkan Çebi, belediye meclis üyeleri ve müdürler 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında ilçedeki eğitim kurumlarını ziyaret ederek öğretmenlerin gününü kutladı.
Belediye, bu yıl anlamlı bir uygulamaya imza atarak ilçede görev yapan tüm öğretmenler adına TEMA Vakfı aracılığıyla Erzincan’da 4 bini aşkın fidan dikimi gerçekleştirdi. Ziyaretlerde öğretmenlere bağış sertifikaları ve hediyeler takdim edildi.
“YAPTIĞINIZ İŞ ÇOK KIYMETLİ VE KUTSAL”
Okul yönetimi ve öğretmenlerle bir araya gelen Beylikdüzü Belediye Başkan Vekili Av. Önder Serkan Çebi, “Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ışığında, açtığı yolda nesiller yetiştirmek öğretmenlerimizin elinden geçiyor. O yüzden yaptığınız iş çok kıymetli ve kutsal. İnşallah daha aydınlık günler gelecek ve bunda da sizin katkınız çok fazla. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun” ifadelerini kullandı.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler