Bursa Osmangazi'de doğal tarım hamlesi! İlaçsız ıspanak hasadı yapıldı
Bursa Osmangazi'de doğal tarım hamlesi! İlaçsız ıspanak hasadı yapıldı
Bursa Osmangazi'de doğal tarım hamlesi! İlaçsız ıspanak hasadı yapıldı
Haber Giriş Tarihi: 21.11.2025 10:11
Haber Güncellenme Tarihi: 21.11.2025 10:11
Kaynak:
IGF
Bursa Osmangazi Belediyesi’nin hayata geçirdiği doğal tarım çalışmaları kapsamında tamamen ilaçsız yetiştirilen ıspanakların hasadı gerçekleştirildi.
BURSA (İGFA) - Bursa Osmangazi Belediyesi, ata tohumlarının korunması ve gelecek nesillere aktarılması amacıyla iştiraki olan Gazi Tarım A.Ş iş birliğinde çeşitli projeler hayata geçiriyor.
Bu kapsamda son olarak Hamidiye Tarım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin 10 dönümlük tarlasında ekilen ıspanak tohumları, hiçbir tarım ilacı kullanılmadan tamamen doğal yöntemlerle yetiştirildi.
Hasadı yapılan ilaçsız ıspanaklar özenle toplanarak, vatandaşlara düşük ücretlerle sağlıklı gıda hizmeti sunan Kent Lokantalarına gönderildi.
Kent Lokantalarında vatandaşlara sunulan yemeklerin sağlıklı ve güvenilir olmasına büyük önem verdiklerini söyleyen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, doğal üretimle elde edilen tarım ürünlerinin sofralara ulaştırılmasını sürdüreceklerini belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Osmangazi'de doğal tarım hamlesi! İlaçsız ıspanak hasadı yapıldı
Bursa Osmangazi'de doğal tarım hamlesi! İlaçsız ıspanak hasadı yapıldı
Bursa Osmangazi Belediyesi’nin hayata geçirdiği doğal tarım çalışmaları kapsamında tamamen ilaçsız yetiştirilen ıspanakların hasadı gerçekleştirildi.
BURSA (İGFA) - Bursa Osmangazi Belediyesi, ata tohumlarının korunması ve gelecek nesillere aktarılması amacıyla iştiraki olan Gazi Tarım A.Ş iş birliğinde çeşitli projeler hayata geçiriyor.
Bu kapsamda son olarak Hamidiye Tarım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin 10 dönümlük tarlasında ekilen ıspanak tohumları, hiçbir tarım ilacı kullanılmadan tamamen doğal yöntemlerle yetiştirildi.
Hasadı yapılan ilaçsız ıspanaklar özenle toplanarak, vatandaşlara düşük ücretlerle sağlıklı gıda hizmeti sunan Kent Lokantalarına gönderildi.
Kent Lokantalarında vatandaşlara sunulan yemeklerin sağlıklı ve güvenilir olmasına büyük önem verdiklerini söyleyen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, doğal üretimle elde edilen tarım ürünlerinin sofralara ulaştırılmasını sürdüreceklerini belirtti.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler