Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, su kaynaklarını korumak ve tasarrufu artırmak amacıyla belediyeye bağlı tüm hizmet binalarındaki manuel muslukları fotoselli sistemlerle yeniliyor.
KONYA (İGFA) - Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, su kaynaklarının korunması ve kullanım verimliliğinin artırılması amacıyla belediyeye ait tüm hizmet binalarında kapsamlı bir dönüşüm çalışması başlattı.
Çalışma kapsamında mevcut manuel musluklar, temassız kullanım sağlayan ve suyun gereksiz akışını önleyen fotoselli musluklarla değiştiriliyor.
Yürütülen çalışma ile toplam 1.000 adet musluğun değişimi planlandı. KOSKİ ekipleri, belediye ana hizmet binası, ek hizmet birimleri, KOMEK binaları, sosyal tesisler ve bağlı idari birimlerde montaj çalışmalarına eş zamanlı olarak başladı. Tüm binalarda değişim işlemlerinin kısa zamanda tamamlanması hedefleniyor.
Projeyle birlikte özellikle yoğun kullanılan lavabolar, personel kullanım alanları, ziyaretçi bölümleri gibi ortak alanlarda su tüketiminin önemli ölçüde azaltılması amaçlanıyor. Fotoselli muslukların, gereksiz su akışını engelleyerek su tüketiminde yüzde 30 ila 50 arasında tasarruf sağlayacağı öngörülüyor.
Çalışma, hem su sarfiyatının azaltılması hem de hijyen koşullarının iyileştirilmesi açısından önemli fayda sağlıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Konya Büyükşehir’den tasarruflu musluk uygulaması
Konya Büyükşehir’den tasarruflu musluk uygulaması
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, su kaynaklarını korumak ve tasarrufu artırmak amacıyla belediyeye bağlı tüm hizmet binalarındaki manuel muslukları fotoselli sistemlerle yeniliyor.
KONYA (İGFA) - Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, su kaynaklarının korunması ve kullanım verimliliğinin artırılması amacıyla belediyeye ait tüm hizmet binalarında kapsamlı bir dönüşüm çalışması başlattı.
Çalışma kapsamında mevcut manuel musluklar, temassız kullanım sağlayan ve suyun gereksiz akışını önleyen fotoselli musluklarla değiştiriliyor.
Yürütülen çalışma ile toplam 1.000 adet musluğun değişimi planlandı. KOSKİ ekipleri, belediye ana hizmet binası, ek hizmet birimleri, KOMEK binaları, sosyal tesisler ve bağlı idari birimlerde montaj çalışmalarına eş zamanlı olarak başladı. Tüm binalarda değişim işlemlerinin kısa zamanda tamamlanması hedefleniyor.
Projeyle birlikte özellikle yoğun kullanılan lavabolar, personel kullanım alanları, ziyaretçi bölümleri gibi ortak alanlarda su tüketiminin önemli ölçüde azaltılması amaçlanıyor. Fotoselli muslukların, gereksiz su akışını engelleyerek su tüketiminde yüzde 30 ila 50 arasında tasarruf sağlayacağı öngörülüyor.
Çalışma, hem su sarfiyatının azaltılması hem de hijyen koşullarının iyileştirilmesi açısından önemli fayda sağlıyor.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler