Kocaeli Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, 4–10 Kasım tarihleri arasında art arda iki şampiyonluk kazanarak önce 2. Lige, ardından 1. Lige yükselen Gebze Belediyesi Spor Kulübü Güreş Takımı’nı tebrik etti.
KOCAELİ (İGFA) - Şampiyon sporcular ve teknik heyetle bir araya gelen Başkan Büyükgöz, elde edilen tarihi başarının Gebze için büyük bir gurur kaynağı olduğunu söyledi.
Başkan Büyükgöz konuşmasında, “Gebze Belediyesi Spor Kulübümüzü en iyi şekilde temsil eden şampiyon sporcularımızı, teknik heyetimizi ve yönetimimizi bir kez daha yürekten tebrik ediyorum. ‘Sporcu Kent Gebze’ vizyonumuz çerçevesinde yapmış olduğumuz yatırımların başarı dolu hikâyelere dönüşmesine şahitlik etmek bizleri ziyadesiyle memnun ediyor.” ifadelerini kullandı.
SPORCULARIMIZIN YANINDA OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ
Başkan Büyükgöz, elde edilen başarının yalnızca bir sportif zafer değil, aynı zamanda gençlere ilham veren güçlü bir örnek olduğunu da belirterek, “Bu azim ve disiplinle inanıyorum ki güreş takımımız önümüzdeki yıllarda da Gebze’nin adını Türkiye’nin dört bir yanında gururla temsil etmeye devam edecek. Belediyemiz olarak her branşta sporcularımızın yanında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Büyükgöz şampiyon güreşçileri ağırladı
Başkan Büyükgöz şampiyon güreşçileri ağırladı
Kocaeli Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, 4–10 Kasım tarihleri arasında art arda iki şampiyonluk kazanarak önce 2. Lige, ardından 1. Lige yükselen Gebze Belediyesi Spor Kulübü Güreş Takımı’nı tebrik etti.
KOCAELİ (İGFA) - Şampiyon sporcular ve teknik heyetle bir araya gelen Başkan Büyükgöz, elde edilen tarihi başarının Gebze için büyük bir gurur kaynağı olduğunu söyledi.
Başkan Büyükgöz konuşmasında, “Gebze Belediyesi Spor Kulübümüzü en iyi şekilde temsil eden şampiyon sporcularımızı, teknik heyetimizi ve yönetimimizi bir kez daha yürekten tebrik ediyorum. ‘Sporcu Kent Gebze’ vizyonumuz çerçevesinde yapmış olduğumuz yatırımların başarı dolu hikâyelere dönüşmesine şahitlik etmek bizleri ziyadesiyle memnun ediyor.” ifadelerini kullandı.
SPORCULARIMIZIN YANINDA OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ
Başkan Büyükgöz, elde edilen başarının yalnızca bir sportif zafer değil, aynı zamanda gençlere ilham veren güçlü bir örnek olduğunu da belirterek, “Bu azim ve disiplinle inanıyorum ki güreş takımımız önümüzdeki yıllarda da Gebze’nin adını Türkiye’nin dört bir yanında gururla temsil etmeye devam edecek. Belediyemiz olarak her branşta sporcularımızın yanında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler