Bursa Osmangazi’de 100 çocuk ilk kez Bursaspor maçında
Bursa Osmangazi’de 100 çocuk ilk kez Bursaspor maçında
Bursa Osmangazi’de 100 çocuk ilk kez Bursaspor maçında
Haber Giriş Tarihi: 02.11.2025 19:53
Haber Güncellenme Tarihi: 02.11.2025 19:53
Kaynak:
IGF
Bursaspor’lu nesiller yetiştirmek için Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın tarafından hayata geçirilen proje kapsamında hayatında hiç maçı tribünden izlememiş 100 çocuk Bursaspor maçına götürüldü.
BURSA (İGFA) - Osmangazi İlçesinin Yunuseli ve Mehmet Akif Mahallerinden 100 çocuk mahalle muhtarları eşliğinde mahallelerinden alınarak Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu Çocuk Tribününe Bursaspor maçı izlemek için götürüldü.
Bursaspor’un iç saha karşılaşmasında Kahramanmaraşspor ile karşılaştığı müsabakayı tribünden izleyen Osmangazili çocuklar 90 dakika boyunca takımlarına tezahüratlarıyla destek oldu. İlk kez bir Bursaspor maçını tribünden izleme fırsatı bulan çocuklar büyük heyecan ve mutluluk yaşadı. Yeşil beyazlılar sahadan 2-1’lik üstünlükle ayrılınca çocukların sevinci bir kat daha arttı.
Hayatlarında ilk kez maç izlemek için Bursaspor stadına geldiklerini ifade eden Osmangazili çocuklar, “Hayatımızda hiç stattan maç izleme heyecanı yaşamamıştık. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın, bizlerin maça gitmemizi sağlayarak bizlere büyük heyecan ve mutluluğu yaşattı. Bu güzel projelerinden dolayı başkanımızı tebrik ederiz” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Osmangazi’de 100 çocuk ilk kez Bursaspor maçında
Bursa Osmangazi’de 100 çocuk ilk kez Bursaspor maçında
Bursaspor’lu nesiller yetiştirmek için Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın tarafından hayata geçirilen proje kapsamında hayatında hiç maçı tribünden izlememiş 100 çocuk Bursaspor maçına götürüldü.
BURSA (İGFA) - Osmangazi İlçesinin Yunuseli ve Mehmet Akif Mahallerinden 100 çocuk mahalle muhtarları eşliğinde mahallelerinden alınarak Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu Çocuk Tribününe Bursaspor maçı izlemek için götürüldü.
Bursaspor’un iç saha karşılaşmasında Kahramanmaraşspor ile karşılaştığı müsabakayı tribünden izleyen Osmangazili çocuklar 90 dakika boyunca takımlarına tezahüratlarıyla destek oldu. İlk kez bir Bursaspor maçını tribünden izleme fırsatı bulan çocuklar büyük heyecan ve mutluluk yaşadı. Yeşil beyazlılar sahadan 2-1’lik üstünlükle ayrılınca çocukların sevinci bir kat daha arttı.
Hayatlarında ilk kez maç izlemek için Bursaspor stadına geldiklerini ifade eden Osmangazili çocuklar, “Hayatımızda hiç stattan maç izleme heyecanı yaşamamıştık. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın, bizlerin maça gitmemizi sağlayarak bizlere büyük heyecan ve mutluluğu yaşattı. Bu güzel projelerinden dolayı başkanımızı tebrik ederiz” dedi.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler