Antalya Muratpaşa Belediyesi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ebediyete intikalinin 87’nci yıl dönümünde Muratpaşa Atatürk Kent Meydanı’nda düzenlenen törenle andı.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratpaşa'daki tören, Muratpaşa Belediye Başkan Vekili Canan Keleş’in Atatürk Anıtı’na çelenk sunumuyla başladı.
Çok sayıda kent sakini ve belediye personelinin katıldığı törende, saatler 09.05’i gösterdiğinde meydanda sirene eşlik eden saygı duruşunda hayat adeta durdu. Ardından İstiklal Marşı hep bir ağızdan okundu.
Başkan Vekili Keleş, törende yaptığı konuşmada Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü şu sözlerle andı:
“10 Kasım, bizler için sadece bir anma değil, Ata’mızın bizlere emanet ettiği Cumhuriyet değerlerini koruma, onun ilke ve devrimlerini geleceğe taşıma kararlılığımızı gösterdiğimiz gündür. Bizler onun gösterdiği yolda; aklın, bilimin ve çağdaşlığın ışığında, eşit, özgür ve adil bir Türkiye için çalışmaya devam edeceğiz.”
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ise Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen çelenk koyma töreninde andı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya Muratpaşa’da 10 Kasım anması
Antalya Muratpaşa’da 10 Kasım anması
Antalya Muratpaşa Belediyesi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ebediyete intikalinin 87’nci yıl dönümünde Muratpaşa Atatürk Kent Meydanı’nda düzenlenen törenle andı.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratpaşa'daki tören, Muratpaşa Belediye Başkan Vekili Canan Keleş’in Atatürk Anıtı’na çelenk sunumuyla başladı.
Çok sayıda kent sakini ve belediye personelinin katıldığı törende, saatler 09.05’i gösterdiğinde meydanda sirene eşlik eden saygı duruşunda hayat adeta durdu. Ardından İstiklal Marşı hep bir ağızdan okundu.
Başkan Vekili Keleş, törende yaptığı konuşmada Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü şu sözlerle andı:
“10 Kasım, bizler için sadece bir anma değil, Ata’mızın bizlere emanet ettiği Cumhuriyet değerlerini koruma, onun ilke ve devrimlerini geleceğe taşıma kararlılığımızı gösterdiğimiz gündür. Bizler onun gösterdiği yolda; aklın, bilimin ve çağdaşlığın ışığında, eşit, özgür ve adil bir Türkiye için çalışmaya devam edeceğiz.”
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ise Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen çelenk koyma töreninde andı.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler