Efes Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, perşembe gününe Çamlık Köyü ziyaretiyle başladı.
İZMİR (İGFA) - Köy pazarını gezerek üreticilerle sohbet eden Başkan Sengel, köy kahvesinde vatandaşlarla bir araya geldi. Sabahın erken saatlerinde köy pazarını gezen Başkan Sengel, tezgâh açan üreticilerle ve esnafla sohbet etti.
Ardından köy kahvesinde vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Sengel, “İncir sezonunuz bitti, bereketiniz bol olsun. Şimdi zeytin sezonundasınız, kolaylıklar diliyorum. Zor bir dönemden geçiyoruz hem bireysel hem toplumsal olarak. Ekonomik anlamda, eğitimde, yaşam mücadelesinden siyasette herkesin yükü ağır. Bugün sizlerle biraz dertleşmek, hâl hatır sormak istedim” dedi.
Köy ziyaretlerinin süreceğini vurgulayan Başkan Sengel, “Biliyorsunuz, ekonomik kayyum uygulanan bir belediyeyiz. Buna rağmen mücadelemizi sürdürüyoruz. Bugün spontane bir geliş oldu, sizleri görmek istedim. Bir dahaki sefere ekip arkadaşlarımızla birlikte geleceğiz” ifadelerini kullandı.
Çamlık sakinleri, istek ve önerilerini paylaşarak Başkan Sengel’e ziyareti için teşekkür ettiler.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Sengel Çamlık’ta üreticiyle buluştu
Başkan Sengel Çamlık’ta üreticiyle buluştu
Efes Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, perşembe gününe Çamlık Köyü ziyaretiyle başladı.
İZMİR (İGFA) - Köy pazarını gezerek üreticilerle sohbet eden Başkan Sengel, köy kahvesinde vatandaşlarla bir araya geldi. Sabahın erken saatlerinde köy pazarını gezen Başkan Sengel, tezgâh açan üreticilerle ve esnafla sohbet etti.
Ardından köy kahvesinde vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Sengel, “İncir sezonunuz bitti, bereketiniz bol olsun. Şimdi zeytin sezonundasınız, kolaylıklar diliyorum. Zor bir dönemden geçiyoruz hem bireysel hem toplumsal olarak. Ekonomik anlamda, eğitimde, yaşam mücadelesinden siyasette herkesin yükü ağır. Bugün sizlerle biraz dertleşmek, hâl hatır sormak istedim” dedi.
Köy ziyaretlerinin süreceğini vurgulayan Başkan Sengel, “Biliyorsunuz, ekonomik kayyum uygulanan bir belediyeyiz. Buna rağmen mücadelemizi sürdürüyoruz. Bugün spontane bir geliş oldu, sizleri görmek istedim. Bir dahaki sefere ekip arkadaşlarımızla birlikte geleceğiz” ifadelerini kullandı.
Çamlık sakinleri, istek ve önerilerini paylaşarak Başkan Sengel’e ziyareti için teşekkür ettiler.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler