Gazi Mustafa Kemal Atatürk, vefatının 87. yılında Gebze’de saygı, minnet ve özlemle anıldı.
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli'nin Gebze ilçesindeki anma programı Gebze Kaymakamlığı, Garnizon Komutanlığı ve Gebze Belediye Başkanlığı tarafından Atatürk büstüne çelenk sunumuyla başladı. Saat 09.05’te sirenlerin çalmasıyla birlikte tüm Gebze’de hayat iki dakikalığına durdu. Saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı’nın okunmasıyla tören sona erdi.
Anma programına Gebze Kaymakamı Mehmet Ali Özyiğit, Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Gebze Garnizon Komutanı Personel Binbaşı Mustafa Bulut, Cumhuriyet Başsavcı Vekili Ali Mesut Kavak, gaziler, siyasi partilerin ilçe başkanları, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler, basın mensupları ve Gebzeli vatandaşlar katıldı.
GESMEK KURSİYERLERİNDEN 10 KASIM SERGİSİ
Törenin ardından protokol üyeleri, Gebze Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü bünyesindeki GESMEK kursiyerlerinin hazırladığı 10 Kasım Özel Kara Kalem Sergisini ziyaret etti. Sergiyi inceleyen Kaymakam Özyiğit ve Başkan Büyükgöz, kursiyerleri çalışmalarından dolayı tebrik etti. Kent Meydanı’nda bulunan sergi salonunda açılan sergi, üç gün boyunca ziyaretçilerini ağırlayacak.
Anma etkinlikleri, Gebze Kültür Merkezi’nde Gebze İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen programla devam etti. Programda öğrenciler, Atatürk'ün sevdiği şarkıları seslendirdi. Ayrıca, 10 Kasım vesilesiyle okullar arasında düzenlenen resim ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gebze Atasını saygıyla andı
Gebze Atasını saygıyla andı
Gazi Mustafa Kemal Atatürk, vefatının 87. yılında Gebze’de saygı, minnet ve özlemle anıldı.
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli'nin Gebze ilçesindeki anma programı Gebze Kaymakamlığı, Garnizon Komutanlığı ve Gebze Belediye Başkanlığı tarafından Atatürk büstüne çelenk sunumuyla başladı. Saat 09.05’te sirenlerin çalmasıyla birlikte tüm Gebze’de hayat iki dakikalığına durdu. Saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı’nın okunmasıyla tören sona erdi.
Anma programına Gebze Kaymakamı Mehmet Ali Özyiğit, Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Gebze Garnizon Komutanı Personel Binbaşı Mustafa Bulut, Cumhuriyet Başsavcı Vekili Ali Mesut Kavak, gaziler, siyasi partilerin ilçe başkanları, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler, basın mensupları ve Gebzeli vatandaşlar katıldı.
GESMEK KURSİYERLERİNDEN 10 KASIM SERGİSİ
Törenin ardından protokol üyeleri, Gebze Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü bünyesindeki GESMEK kursiyerlerinin hazırladığı 10 Kasım Özel Kara Kalem Sergisini ziyaret etti. Sergiyi inceleyen Kaymakam Özyiğit ve Başkan Büyükgöz, kursiyerleri çalışmalarından dolayı tebrik etti. Kent Meydanı’nda bulunan sergi salonunda açılan sergi, üç gün boyunca ziyaretçilerini ağırlayacak.
Anma etkinlikleri, Gebze Kültür Merkezi’nde Gebze İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen programla devam etti. Programda öğrenciler, Atatürk'ün sevdiği şarkıları seslendirdi. Ayrıca, 10 Kasım vesilesiyle okullar arasında düzenlenen resim ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler