Bursaspor Başkanı Enes Çelik: Bu takım bir üst lige çıkacak
Bursaspor Başkanı Enes Çelik: Bu takım bir üst lige çıkacak
Bursaspor Başkanı Enes Çelik: Bu takım bir üst lige çıkacak
Haber Giriş Tarihi: 10.11.2025 11:42
Haber Güncellenme Tarihi: 10.11.2025 11:42
Kaynak:
IGF
Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, kulübün ekonomik hedefleri ve sportif planlamasına ilişkin yaptığı açıklamada, “Geçen yıl borcumuzun yarısını eritip bir üst lige çıktık. Bu sezon hedefimiz borcu sıfırlayıp yeniden yükselmek” dedi.
BURSA (İGFA) - Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, sosyal medya hesabından yaptığı kısa açıklamada camiaya önemli mesajlar verdi.
Kulübün ekonomik yapısı ve sportif hedefleri konusunda kararlılık vurgusu yaparak taraftara umut dolu çağrıda bulunan Başkan Çelik, “Geçen sene bildiğiniz gibi 2 milyar borcumuzun yarısını eritip bir üst lige çıkmıştık. Bu sene de hedefimiz borcumuzun tamamını bitirip bir üst lige çıkmaktı. Gerekirse borcumuzun bir kısmını seneye bırakırız ancak bu takım bir üst lige çıkacak” dedi.
Yönetim olarak hedefe inançlarının tam olduğunu belirten Başkan Çelik, “Bu hedefe inanan herkes bizimle devam edecek. Eksiklerimizi biliyoruz. Kimse üzülmesin, ümidinizi sakın kaybetmeyin” dedi. Çelik, Bursaspor’un yeniden ait olduğu liglere dönmesi için çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü kaydetti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursaspor Başkanı Enes Çelik: Bu takım bir üst lige çıkacak
Bursaspor Başkanı Enes Çelik: Bu takım bir üst lige çıkacak
Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, kulübün ekonomik hedefleri ve sportif planlamasına ilişkin yaptığı açıklamada, “Geçen yıl borcumuzun yarısını eritip bir üst lige çıktık. Bu sezon hedefimiz borcu sıfırlayıp yeniden yükselmek” dedi.
BURSA (İGFA) - Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, sosyal medya hesabından yaptığı kısa açıklamada camiaya önemli mesajlar verdi.
Kulübün ekonomik yapısı ve sportif hedefleri konusunda kararlılık vurgusu yaparak taraftara umut dolu çağrıda bulunan Başkan Çelik, “Geçen sene bildiğiniz gibi 2 milyar borcumuzun yarısını eritip bir üst lige çıkmıştık. Bu sene de hedefimiz borcumuzun tamamını bitirip bir üst lige çıkmaktı. Gerekirse borcumuzun bir kısmını seneye bırakırız ancak bu takım bir üst lige çıkacak” dedi.
Yönetim olarak hedefe inançlarının tam olduğunu belirten Başkan Çelik, “Bu hedefe inanan herkes bizimle devam edecek. Eksiklerimizi biliyoruz. Kimse üzülmesin, ümidinizi sakın kaybetmeyin” dedi. Çelik, Bursaspor’un yeniden ait olduğu liglere dönmesi için çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü kaydetti.
Kaynak: IGF
Karasu'nun geleceği yeni hatla güvencede
Bursa Gemlik'te su tasarrufuna dikkat çekildi
Harita ve Kadastro Mühendisleri: Tescil yasaya aykırı
Ankara Anafartalar Caddesi’nde tarihi dönüşüm
Kocaeli'de 'Beyaz Kalpler' afet gerçeğini deneyimledi
Türkiye o komisyonda gözlemci ülke oldu
deneme
İzmir'de eski başkan Kocaoğlu’dan 'Meslek Fabrikası' desteği
İlginizi Çekebilir
En Çok Okunan Haberler